  • 11. Data: 2005-11-17 09:18:33
    Temat: Re: Wysłanie maila a konsekwencje finansowe
    Od: "Mazur" <b...@e...pl>

    news:dlhdmc$3kk$2@news.onet.pl...

    > to przestępstwo?

    Nie, to nie jest przestępstwo.

    s...@...pl s...@...pl
    s...@...pl

  • 12. Data: 2005-11-17 09:31:16
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    " Tomasz " <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > stawka netto za każdą rozpoczętą godzinę w dniach:
    > pon-pt godz 9.00-17.00 - 100 PLN
    > pon-pt godz 17.00-9.00 - 200 PLN
    > sob-niedz godz 10.00-15.00 - 200 PLN
    > sob-niedz godz 15.00-10.00 - 400 PLN"
    >
    > Czy można tak robić ?
    >
    > I czy jeżeli można, czy ktoś wysyłający tam maila i podpadający pod te
    warunki
    > ma obowiązek podać im dane potrzebne do wystawienia faktury ? Bo na sam
    adres
    > e-mail raczej nie wystawią.
    >
    > I z góry powiem, że trafiłem tam przypadkiem, nie wysłałem im maila z
    ofertą ;-)

    Moim skromnym zdaniem, jeśli ktoś przeczytał ofertę na www i wysłał maila -
    to złożył oświadczenie woli i zawarł umowę poprzez przyjęcie oferty.
    (pamiętajmy o przepisach o ofercie w mediach elektronicznych)

    Tyle że jak udowodnić, że ktoś składa oświadczenie woli w związku z ofertą?
    Jak udowodnić, że się z nią zapoznał? Wada oświadczenia woli?

    O ile ciężko powołać się na wadę oświadczenia woli, polegającego na zajęcia
    miejsca w autobusie (umowa przewozu), o tyle tu ciężko dowodzić
    czegokolwiek..

    Pozdrawiam
    W,

  • 13. Data: 2005-11-17 10:24:47
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 17 Nov 2005 09:07:11 +0100,
    scream <n...@p...pl> screamed:

    > to przestępstwo?

    Głupota nie jest i nie była przestępstwem. Wykroczeniem też nie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 11:24:23 user up 10798 days, 23:19, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It's kind of fun to do the impossible.

  • 14. Data: 2005-11-17 10:25:25
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 17 Nov 2005 09:04:06 +0100,
    Damian Jarosch <n...@p...pl> screamed:

    > za ich arogancje, bezmyślność i tupet... trzeba być odpowiedzialnym za to co
    > się pisze

    Moim zdaniem to taki straszak. Co innego pisać, a co innego próbować
    to egzekwować w sądzie... (-:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 11:24:51 user up 10798 days, 23:19, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If at first you don't succeed, to heck with it.

  • 15. Data: 2005-11-17 10:34:52
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Mazur wrote:

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, to nie jest przestępstwo.
    >
    > scream@w.

    To jakas nowa zabawa, czlowieku bez emaila?

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 16. Data: 2005-11-17 14:09:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Mazur napisał(a):
    > s...@...pl s...@...pl
    > s...@...pl

    Spoko, akurat wszystko stąd leci od razu do kosza, jeśli nie ustawię że
    z danego adresu ma przyjmować :P

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2005-11-17 14:41:19
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    scream wrote:

    > Spoko, akurat wszystko stąd leci od razu do kosza, jeśli nie ustawię że
    > z danego adresu ma przyjmować :P

    restrykcyjnie bardzo. A ja uzywam domyslnych ustawien gazeta.pl i nie
    zauwazylem, zeby raz na tydzien jakis spam sie przemknal...