  • 1. Data: 2006-03-07 09:02:46
    Temat: Wyroki przeciwko państwu polskiemu
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>

    Witam
    Bardzo wielka prośba:
    Czy ktoś ma moze jakieś konkretne namiary na wyroki z uzasadnieniami
    przeciwko państwu polskiemu. potrzebne dla człowieka który niewinnie
    przesiedział w więzieniu 4 lata a sprawa - aby uniknąć wypłacania
    odszkodowania - zakończyła się wyrokiem 5,5 roku. Ma zamiar klient
    bronic się i otrzymać odszkodowanie za zmarnowany w wiezieniu czas
    Proszę bardzo o namiary. ja w tym czasie goooglam ale jak do tej pory
    efekty marne
    HELP
    TIA
    C.R.E.E.D.

  • 2. Data: 2006-03-07 09:17:28
    Temat: Re: Wyroki przeciwko państwu polskiemu
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]
    > przeciwko państwu polskiemu. potrzebne dla człowieka który niewinnie
    > przesiedział w więzieniu 4 lata a sprawa

    cos takiego dopuszczam...

    - aby uniknąć wypłacania
    > odszkodowania - zakończyła się wyrokiem 5,5 roku.

    ... ale tutaj to sie chyba zanadto rozpedziles.

  • 3. Data: 2006-03-07 10:03:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Lookasik napisał(a):

    > cos takiego dopuszczam...
    >
    > - aby uniknąć wypłacania
    >

    > ... ale tutaj to sie chyba zanadto rozpedziles.

    a to czemu?

    P.

  • 4. Data: 2006-03-07 10:32:17
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > a to czemu?
    bo nie wierze, ze Sąd skazal kogos tylko dlatego ,zeby Panstwo nie placilo
    odszkodowania

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-03-08 12:30:37
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2006 11:32:17 +0100, Lookasik napisał(a):

    > bo nie wierze, ze Sąd skazal kogos tylko dlatego ,zeby Panstwo nie placilo
    > odszkodowania
    >
    > pozdrawiam

    Dziekuję za zajebiście celną podpowiedź
    EOT z mojej strony
    --

    C.R.E.E.D.

  • 6. Data: 2006-03-08 19:04:36
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    C.R.E.E.D <mrmotaba@@wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > przesiedział w więzieniu 4 lata a sprawa - aby uniknąć wypłacania
    > odszkodowania - zakończyła się wyrokiem 5,5 roku.

    To został uniewinniony i siedział niesłusznie, czy też słusznie dostał 5 i pół
    roku, i słusznie odbył z tego 4 lata?

  • 7. Data: 2006-03-08 19:40:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    jb napisał(a):

    > To został uniewinniony i siedział niesłusznie, czy też słusznie dostał 5 i pół
    > roku, i słusznie odbył z tego 4 lata?

    ja stawiam na areszt 4 lata i pozniejsze skazanie na 5,5

    P.

  • 8. Data: 2006-03-08 23:03:59
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > ja stawiam na areszt 4 lata i pozniejsze skazanie na 5,5

    A jakby się od razu do wszystkiego przyznał, wyszedłby po trzech...

  • 9. Data: 2006-03-09 11:02:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    jb napisał(a):

    > A jakby się od razu do wszystkiego przyznał, wyszedłby po trzech...

    ty bys sie przyznal gdybys byl niewinny?

    P.