  • 1. Data: 2006-03-07 07:48:19
    Temat: Gdzie sprawa rozwodowa
    Od: Kuba_Skce <k...@W...wp.pl>

    Witam,
    jestem w trakcie skladania pozwu o rozwod
    Gdzie bedzie toczyc sie sprawa jesli moja zona jest zameldowana i
    przebywa w innym miescie niz ja?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-07 16:30:24
    Temat: Re: Gdzie sprawa rozwodowa
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > jestem w trakcie skladania pozwu o rozwod
    > Gdzie bedzie toczyc sie sprawa jesli moja zona jest zameldowana i
    > przebywa w innym miescie niz ja?

    Przed Sądem Okręgowym, w którego okręgu ostatnio wspólnie mieszakaliscie
    (jeżeli choć jedno z was tam mieszka obecnie). Jeśli tego nie można określić
    to w Sądzie Okręgowym zamieszkania zony.

    pozdrawiam
    mk

  • 3. Data: 2006-03-09 19:45:22
    Od: Kuba_Skce <k...@W...wp.pl>

> [...]
    > (jeżeli choć jedno z was tam mieszka obecnie). Jeśli tego nie można określić
    > to w Sądzie Okręgowym zamieszkania zony.

    to znaczy ze jesli ja obecnie mieszkam w domu i miescie gdzie razem
    wczesniej mieszkalismy, a zona sie wyprowadzila do rodzicow, to sprawa
    rozwodowa bedzie w moim miescie. czy dobrze rozumiem?

    a co jesli mamy dziecko i ono jest obecnie z zona?
    na dzien dzisiejszy zona zabrania mi wydywania sie z dzieckiem
    Chce na sprawie wniesc o widywanie dziecka.
    czy lepiej w tym momencie najpierw zlozyc sprawe o pozwolenie na
    widywanie i ustalenie alimentow na dziecko zeby wylaczyc je ze sprawy
    rozwodowej i tym samym miec pewnosc ze sprawa bedzie w moim miescie.
    Mam nadzieje ze wyrazilem sie dosc jasno. Jesli nie to sorry.

    z gory wielkie dzieki za pomoc
    qba

  • 4. Data: 2006-03-09 19:51:47
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > na dzien dzisiejszy zona zabrania mi wydywania sie z dzieckiem

    Ech ... kazda z takich rozumy pozjadała i chce tak karac byłego ...
    chocby nie wiem ile opon na sobie nosiła i jak bardzo "teściowata" była.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-03-10 00:03:15
    Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>

    W wiadomości:M...@n...tpi.pl,
    KrzysiekPP <k...@N...op.pl> napisał(a):

    > Ech ... kazda z takich rozumy pozjadała i chce tak karac byłego ...
    > chocby nie wiem ile opon na sobie nosiła i jak bardzo "teściowata"
    > była.

    Uwaga na nisko latające kwantyfikatory

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Zdradzony mąż wszędzie widzi zdradzonych mężów.
    /Marcel Proust/

  • 6. Data: 2006-03-10 06:55:54
    Od: Kuba_Skce <k...@W...wp.pl>

    > Uwaga na nisko latające kwantyfikatory
    >
    > pozdrawiam Tatiana

    a moze cos tak na temat??
    pozdr
    qba

  • 7. Data: 2006-03-10 07:05:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kuba_Skce napisał(a):

    > a moze cos tak na temat??

    Pomyśl.
    To znaczy że nie wolno uogólniać i pisać każda, bo to oczywista nieprawda.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"