  • 1. Data: 2009-06-08 09:07:20
    Temat: Wyrok w sprawie - jak zapłacić mandat
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dostała mandat w sprawie o przekroczenia prędkości (strzelił mnie
    fotoradar).

    Sprawa trafiła do sądu bo minęło ileś tam czasu od zdarzenia.
    Wszystko fajnie, nie mam nic na swoją obronę (poza ciężka nogą), na
    rozprawie nie byłam bo nie musiałam, zasądzili mi stówkę do zapłaty,
    przysłali wyrok.

    Zapłaciła bym to żeby mieć z głowy ale nie podali konta.
    Czy dostanę jakieś osobne pismo gdzie zapłacić? Jakiś termin na
    dobrowolną wpłatę?
    Chyba nie stanie u moich drzwi od razu komornik albo nie wlezie mi na
    konto skarbówka????
    Jak to działa?

    --
    Maddy