    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Henryk Hajdan <g...@r...com>
    Subject: Wyrok w al Szucha 12A
    Date: Thu, 7 Oct 2021 20:43:54 +0200

    Byłem kilka tygodni w Warszawie u wnuczki. Trochę chodziłem po
    Warszawie. Widziałem Al.Szucha 12A i ten budynek.

    Dziś słucham radia TOK i zadzwonił słuchacz o 20:28. Mówi, żeby nie
    przejmować się wyrokiem zapadłym pod adresem Szucha 12A, trudno, troche
    ludzi ucierpi, ale będzie analogicznie jak w 1989 roku. Komuniści
    wydawali wyroki w latach 1946-1989, cóż, trochę osób skazali na śmierć,
    szkoda, mam na myśli wyroki polityczne, bo ci nie doczekali, ale są
    tacy, co siedzieli w więzieniu i wyszli, bo wyroki wydane niezgodnie z
    Konstytucją PRL zostały unieważnione, Państwo wypłaciło jakieś tam
    odszkodowania.

    To samo będzie teraz, ci sędziowie wiedzą, że są nieprawidłowo powołani,
    doskonale rozumieją wyrok TSUE, ale mówią wspak, bo mają taki interes
    ekonomiczny, wydają wyroki, ale będzie można te wyroki obalić.

    Pieniądze z KPO będą, ale nie teraz, nie za tych rządów, będą za
    następnych rządów, takich które wykonają 12 wyroków TSUE.
    Zaznaczam, że nie ja to wymyśliłem, a słuchacz, co zadzwonił do TOK FM o
    20:28, kto ma podcasty niech posłucha.