  • 1. Data: 2006-10-02 19:30:39
    Temat: Wyrok Sądu Gospodarczego
    Od: "mixer" <p...@a...email>

    Witam grupowiczów.

    Mam mały problem i prosze o pomoc.
    Otrzymałem z Sądu Gospodarczego Pozew z pewnej firmy i Nakaz Zapłaty.
    Napisałem sprzeciw.
    Odbyła się rozprawa (chyba), niestety bez mojego udziału (nie mogłem uczestniczyć w
    rozprawie).
    Od wyznaczonego terminu rozprawy, na której nie byłem nie otrzymałem żadnej
    korespondencji.
    Termin rozprawy był ok. miesiąca temu.
    Czy to norma?
    Czy dostanę jakieś pismo z sądu?
    Co z wyrokiem?
    Generalnie - co dalej?
    Nie wiem co mam o tym myśleć, proszę pomóżcie...

    --
    pozdrawiam
    mixer

  • 2. Data: 2006-10-02 20:02:06
    Temat: Re: Wyrok Sądu Gospodarczego
    Od: vel <...@b...de>

> [...]
    > Co z wyrokiem?
    > Generalnie - co dalej?
    > Nie wiem co mam o tym myśleć, proszę pomóżcie...

    jezeli nie usprawiedliwiles nieobecnosci, to sad bez twojej obecnosci
    rozpoznal sprawe i zapewne wydal wyrok, ktory ci doreczy jezeli o to
    wniesiesz. mozesz o jego tresci dowiedziec sie takze telefonicznie (choc
    z tym roznie bywa).

    jezeli wyrok ci sie nie podoba, to niestety jest juz za pozno na
    apelacje, bo prawdopodobnie minal termin.