  • 1. Data: 2006-03-20 13:52:16
    Temat: Wypowiedzenie umowy o prace
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Witam,

    Znalazłem nową pracę i chciałbym się do niej przenieść, ale od razu a
    obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Czy jedyną możliwością
    jest zwolnienie za porozumieniem stron? czy mogę jeżeli już od jakiegoś
    czasu zakład nie płaci mi pensji w terminie zwolnić się z tej przyczyny
    z efektem natychmiastowym?
    Przemek

  • 2. Data: 2006-03-20 17:17:40
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o prace
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > jest zwolnienie za porozumieniem stron? czy mogę jeżeli już od jakiegoś
    > czasu zakład nie płaci mi pensji w terminie zwolnić się z tej przyczyny z

    Tak, niewyplacanie pensji w terminie jest ciezkim naruszeniem obowiązku
    pracodawcy wbec pracownika.

    Mozesz rozwiazac umowe oprace w takim przypadku bez wypowiedzenia z winy
    pracodawcy, zwlaszcza jesli niewyplacanie ma permanentny charakter.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2006-03-20 20:34:02
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Bartek napisał(a):

> [...]
    >
    > Mozesz rozwiazac umowe oprace w takim przypadku bez wypowiedzenia z winy
    > pracodawcy, zwlaszcza jesli niewyplacanie ma permanentny charakter.

    Dzięki za odpowiedź.

    Mogłbym jeszcze prosić o podstawę prawną.
    Przemek

  • 4. Data: 2006-03-21 10:16:24
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 20 mar o godzinie 21:34, na pl.soc.prawo, Przemek napisał(a):

    > Dzięki za odpowiedź.
    >
    > Mogłbym jeszcze prosić o podstawę prawną.

    Art 55 par. 11 Kodeksu Pracy, z zachowaniem art. 55 par. 2

    --
    Herbi
    21-03-2006 11:16:22