  • 1. Data: 2003-01-17 10:40:03
    Temat: Wypowiedzenie o prace w czasie zasiłku
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    w myśl art.41 k.p nie można wypowiedzieć umowy o prace w czasie urlopu lub
    usprawiedliwionej obecnosci oczywiscie jezeli nie upłynął okres uprawniający
    do rozwiazania umowy bez wypowiedzenia...art.53§ 1 i 2 k.p określają po
    jakim czasie można rozwiazać umowe bez wypowiedzenia.Natomiast długość
    okresu pobierania zasiłku określają przepisy Dz.U.60.636 z pózn.zm.
    I tak przez okres pobierania zasiłku pracodawca nie moze wypowiedziec umowy
    /jezeli nie została ogloszona upadłosc badz likwidacja zakładu Dz.U
    .01.86.953 z pozn.zm.
    nalezy jednak zwrocic uwage ,ze zakaz wypowiedzenia zgodnie z art.41 k.p nie
    odnosi sie do sytuacji po wręczeniu pracownikowi wypowiedzenia
    ...wypowiedzenie przed chorobą jest skuteczne ...tak wiec ważny jest dzień
    dokonania wypowiedzenia a nie dzien rozpoczęcia biegu okresu
    wypowiedzenia...

    Sandra

    nie wiem co kombinujesz ale przez twój post dostałam jakies informacje o
    HTML ...dlaczego?

    :P

    Sandra

  • 2. Data: 2003-01-17 10:44:33
    Temat: Odp: Wypowiedzenie o prace w czasie zasiłku
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b08mk8$l1i$...@a...dialog.net.pl...
    > nie wiem co kombinujesz ale przez twój post dostałam jakies informacje o
    > HTML ...dlaczego?

    a ponadto nie pisz w tym HTML- u bo na odpowiedz bedziesz czekał do
    o...śmierci hmm :P

    Sandra