  • 1. Data: 2005-05-17 19:07:55
    Temat: STOART
    Od: "VIRUS" <r...@i...pl>

    Witam,
    czy ktos z Was miał z nimi doczynienia???

    --
    Virus

  • 2. Data: 2005-05-17 19:32:49
    Temat: Re: STOART
    Od: "VIRUS" <r...@i...pl>

    na mojej stronie www jest informacja ze mam restauracje "x" oraz "y:. Palant
    ze stoartu mnapisa ze za kazda musze placic 237 zł/miesiac. tylko niech sie
    zastanowi ile ja musze na to pracowac..
    zyc sie odechciewa w tym kraju...
    co o tym sadzicie??? pomocy

    Virus
    r...@i...pl

  • 3. Data: 2005-05-17 19:42:54
    Od: "Adam" <A...@w...pl>

> [...]
    Palant
    > ze stoartu mnapisa ze za kazda musze placic 237 zł/miesiac. tylko niech

    A co to w ogóle ten "stoart"?
    Bo pierwsze słyszę - może i do mnie napiszą ;)

    --
    Pozdrawiam.
    Adam

  • 4. Data: 2005-05-17 20:51:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "VIRUS" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy ktos z Was miał z nimi doczynienia???

    Jak nie zapłacisz, to Ci sprawę karną zrobią. A że stawki mają chore, to
    inna sprawa. Przeanalizuj ten ich cennik na stronie i się zastanów, jak
    można zmienijszyć tę opłatę. Bo czasem da się w prosty sposób bez
    zmniejszania skuteczności nagłośnienia. Albo może taniej wyjdzie płacić
    procent od dochodu - mają taką opcję, z tego co pamiętam.

  • 5. Data: 2005-05-17 20:52:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam" <A...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co to w ogóle ten "stoart"?
    > Bo pierwsze słyszę - może i do mnie napiszą ;)

    http://www.stoart.org.pl/

    Pierwsze, co z googla wychodzi :-(

  • 6. Data: 2005-05-17 21:17:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > sie
    >

    > A co to w ogóle ten "stoart"?
    > Bo pierwsze słyszę - może i do mnie napiszą ;)

    taka biala myszka z filmu :)

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 7. Data: 2005-05-17 21:37:24
    Od: "Adam" <A...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d6dn1b$58l$1@inews.gazeta.pl...

    > taka biala myszka z filmu :)

    W dodatku chora (na głowę) myszka.

    Cytat z ich strony:
    "1. Opłaty za odbiorniki radiowe i TV są pobierane przez nadawców
    publicznych i przeznaczane na tworzenie programów.
    Opłaty wnoszone do STOART są tantiemami dla artystów wykonawców za
    wykorzystywanie ich nagrań."

    Czyli podwójne opodatkowanie.
    Raz płaci im np. Polskie Radio, a słuchacz mimo iż opłaca abonament radiowy
    czyli dokłada się i do tych skubanych przez Stoart pieniędzy to potem
    jeszcze musi drugi raz im zapłacić za to że sobie posłuchał piosenki sprzed
    np. 20 lat.
    Jak tak dalej pójdzie to niedługo będą żądać opłat jak ktoś sobie na
    podwórku głośniej radio nastawi bo przecież sąsiedzi mogą usłyszeć jakąś
    piosenkę.

    Jedyne wyjście to w lokalach puszczać coś z satelity (obowiązkowo
    obcojęzycznego).

    --
    Pozdrawiam.
    Adam

  • 8. Data: 2005-05-17 23:05:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jak nie zapłacisz, to Ci sprawę karną zrobią. A że stawki mają chore, to

    Taka uwaga formalna: VIRUS napisał, że ma restauracje. Nic nie pisze o
    tym, czy mu 'w tle' leci jakaś muzyka.

    Kwestie dodatkowe:

    1) jaka ustawa daje im jakieś uprawnienia i czy dotyczą one CAŁEJ
    muzyki, czy tylko utworów wykonawców, z którymi mają umowę na 'ochronę'
    (jeśli to drugie, to niech udowodnią, że leci muzyka przez nich chroniona).

    2) może wywiesić tabliczkę: "Zakaz słuchania muzyki! Aparat radiowy
    tylko do użytku personelu!" ;->

  • 9. Data: 2005-05-17 23:18:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:d6dtbg$dev$1@opal.futuro.pl...

    > Taka uwaga formalna: VIRUS napisał, że ma restauracje. Nic nie pisze o
    > tym, czy mu 'w tle' leci jakaś muzyka.

    No oczywiście, jak nie leci muzyka, to nie ma prawea do tantiem.

> [...]
    'ochronę'
    > (jeśli to drugie, to niech udowodnią, że leci muzyka przez nich

    Dotyczy całej podlegajacej ochrownie muzyki.

    > 2) może wywiesić tabliczkę: "Zakaz słuchania muzyki! Aparat radiowy
    > tylko do użytku personelu!" ;->

    Było już wałkowane na grupie. Wywiesić Ci wolno, co faktu nie zmienia,
    ze płacić musisz.

  • 10. Data: 2005-05-18 03:15:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Było już wałkowane na grupie. Wywiesić Ci wolno, co faktu nie zmienia,
    > ze płacić musisz.

    OK, a jak idę do muzyka i się z nim umawiam na wynagrodzenie dla niego?

    Mam na piśmie, że on uważa się za zaspokojonego w kwestii wynagrodzenia
    za puszczanie muzyki w moim (hipotetycznym) lokalu - i puszczam tylko
    muzykę autorów, od których mam 'papier' (powiedzmy, że nie są pazerni i
    zadowalają się wynagrodzeniem w naturze - obiadek raz na jakiś czas -
    więc mi się też to opłaca).

    Nadal te wampiry z zaiksu czy pasożytniczego stoartu mogą się domagać opłat?