eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWynajmowanie bez zameldowania - czy będą problemy prawne? - PILNE › Wynajmowanie bez zameldowania - czy będą problemy prawne? - PILNE
    From: "Viabart" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wynajmowanie bez zameldowania - czy będą problemy prawne? - PILNE
    Date: Thu, 4 Sep 2003 09:40:35 +0200

    Witam Szanownych Grupowiczów,
    interesuje mnie czy mogą byc konsekwencje prawne za mieszkanie
    (wynajmowanie) w mieszkaniu bez zameldowania?

    Mam nastepujący problem. Jestem zameldowany w mieszkaniu lokatorskim w
    Lublinie. Obecnie, od 3 lat, mieszkam (wynajmuję) z zoną w Warszawie w
    mieszkaniu w którym NIE jestem zameldowany (właścicielka nie chce nas
    zameldować), pracuję w Warszawie. Mielismy umowę z właścicielką na
    poprzednie 2 lata, od roku mieszkamy bez umowy najmu (właścicielka nie
    chciała podpisac umowy, była alternatywa: bez umowy na dotychcasowych
    wrunkach lub z umową ale drożej).
    I właśnie powstał problem bo okazało się, że mąż właścielki coś
    narozrabiał, szuka go policja i niestety odwiedzili nas panowie policjanci.
    Żona początkowo nie chciała ich wpuścić bo byli po cywilu, strasznie sie
    tłukli do drzwi, zachowywli sie skandalicznie, zona sie przestraszyła.
    Zadzwoniła na 997 aby potwiedzić czy to faktycznie policja, przysłali
    mundurowych i wtedy zona ich wpuściła. Oczywiście padły pytania kto tu
    mieszka, dlaczego, jak, czy jest zameldowanie? Zaczeli straszyć, ze przyślą
    do nas policję z wydziału meldunkowego.

    Czy nalezy się bać? Czy możemy miec w związku z tym jakies niemiłe
    konsekwencje? Jesli tak, to jak sie bronić?

    Z góry dziekuję za wszelką pomoc.

    -------
    Pozdrawiam,
    Viabart