  • 1. Data: 2003-05-20 13:45:41
    Temat: Wynajem - pomocy
    Od: "Ryszard" <r...@w...pl>

    Witam
    Wynająłem mieszkanie własnościowe w bloku osobie, która nie spełnia pewnych
    punktów umowy. Między innymi podstawowego- nie płaci czynszu za mieszkanie
    do spółdzielni przez 2 miesiące (koszty eksploatacyjne), ani czynszu
    uzgodnionego w umowie.Zalega także z rachunkiem za enrgię elektryczną i
    gazową.Osoba ta wraz z rodziną nie jest zameldowana. Ponieważ dług w
    spółdzielni powiększa się, więc chciałym jak najszybciej rozwiązać umowę.
    Czy są z tym jakieś problemy? Do kogo mogę zwrócić się, jeżeli nie będzie
    chciała dobrowonie opuścić mieszkanie? Mieszkanie jest obecnie zadłużone i
    deweastowane. W umowie, którą podpisała była mowa o rozwiązaniu umowy bez
    zachowania terminu wypowiedzenia w przpadku
    nie przestrzegania paragrafów umowy. Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam
    Ryszard