  • 1. Data: 2006-11-28 21:10:29
    Temat: Wymiar urlopu.
    Od: "Baluu" <b...@t...pl>

    Witam.

    Właśnie ukończyłem studia inżynierskie, które dają mi 8 lat stażu do urlopu.
    Tym samym od 2 lat pracuje będąc zatrudnionym na umowę o prace w pełnym
    wymiarze czasu pracy. Ile przysługuje mi urlopu. Od pracodawcy uzyskałem
    informację iż dopiero po upłynięciu 2 lat od ukończenia studiów będzie mi
    przysługiwało 26 dni urlopu. Proszę o pomoc.

    Baluu

  • 2. Data: 2006-11-28 21:27:29
    Temat: Re: Wymiar urlopu.
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > informację iż dopiero po upłynięciu 2 lat od ukończenia studiów będzie mi
    > przysługiwało 26 dni urlopu. Proszę o pomoc.

    Pracodawca ma rację - nie możesz jednego okresu czasu zaliczać podwójnie.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl