  • 1. Data: 2006-11-28 17:15:56
    Temat: Odstąpienie od umowy (kurs prawa jazdy)
    Od: "Opel" <o...@o...pl>

    Witam grupowiczów,

    Czy mam prawo odstąpić od umowy wykonania usługi i żądac zwrotu zaliczki?
    Zrezygnowałem z kursu prawa jazdy (2100 zł w tym 60 godz. jazd i 4x wykłady
    po 3godz)
    byłem na dwóch wykładach i wykorzystałem 2godz. jazd. Czy onie mogą nie
    oddać mi zaliczki? Czy mam żądać rozpiski co ile kosztuje i żądać zwrotu
    kwoty ponad to co wykorzystałem ????
    Zrezygnowałem po 2 tyg. jeśli czas jest ważny. Czy to że "łaskawie"
    zatrzymali mi moją zaliczkę mówiąc, że mam się cieszyć że nie chcą całej
    kwoty to nadużycie z ich strony, czy naprawde mogliby mi kazać zapłacić za
    resztę kursu pomimo tego że zrezygnowałem.

    Z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc,
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2006-11-28 17:21:35
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy (kurs prawa jazdy)
    Od: "Opel" <o...@o...pl>

    Zapomniałem o pewnych szczegółach, jak zapytałem ile w takim razie kosztuje
    godzina jazd jeżeli mi zatrzymują zaliczkę, dowiedziałem się że 45 zł.
    Jakbym nie liczył to 45zł x 60 godzin wychodzi mi więcej niż 2100 zł, no
    chyba że zakładamy że wykłady kosztują minus xx zł i gdy chodzę to pewna
    kwota jest "zwracana" na moje konto.

  • 3. Data: 2006-11-28 20:05:19
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Opel napisał(a):
> [...]
    > kwoty to nadużycie z ich strony, czy naprawde mogliby mi kazać zapłacić za
    > resztę kursu pomimo tego że zrezygnowałem.

    Krotko: nie, nie masz prawa

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm