  • Data: 2004-06-07 14:03:55
    Temat: Wyjaśnienie dla US.
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wgłębiając sie w szczegóły, moje faktury- wystawienie przez 3
    ostatnioe miesiace dla firm okaząły sie być nie ważne- gdyż w U Skarbowym
    twierdzą ze nie złozyłem VAT-R.(zożyłem- ale nie mam potwierdzenia a oni
    zagubili)
    Musze sie teraz skontakować z moimi kontrachentami, i oni muszą złożyc
    korekte w Urzedzie, z dolączonym pismem wyjasniającym.

    I pytanie.
    Jak takie pismo wyjasniające powinno wyglądąc?
    Co powinno zawierać ewentualnie opócz oczywiście podania przyczyny
    koretkty. Jak to mniej wiecej zredagowąc?
    Z góry dziekuje za zainteresowanie.