    From: "Adas" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wspolny majatek, jak sie ma do rzeczywistosci
    Date: Tue, 7 Nov 2006 15:02:48 +0100

    Witam. Mam taki problem. Rozwodze sie od 2 lat. Wyszklam z domu zabierajac
    2 dzieci. Caly wspolny dorobkowy majatek ma jeszcze papierkowy "maz".
    Mieszka w wielkim (ponad 300mkw) domu, 3 samochody. Z laska placi alimenty
    po wygranej sprawie w sadzie i interwencji komornika. Co zrobic zeby
    odzyskac to co moje, bo facet robi wszystko zeby tego majatku do podzialu
    bylo jak najmniej(o ile do niego kiedys dojdzie bo sprawa rozwodowa nie
    wiadomo ile sie bedzie toczyc). pozbyl sie firmy, majatku, i udaje
    renciste(firma w 2005 roku zarobila ponad 500 000zł, te pieniadze sie mi
    naleza a nie widzialam z nich nawet 1zl)

    prosze o realne podpowiedzi co robic
    Adwokatka mowi ze czekac do rozwodu i wtedy bedziemy dzielic majatek. Uwazam
    to za bezsens gdyz do tego czasu nie bedzie co dzielic.

    Justyna