    From: " " <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wspólnota mieszkaniowa - cieknący dach
    Date: Thu, 20 Oct 2011 18:38:22 +0000 (UTC)

    Witam

    Od ponad roku posiadam mieszkanie na poddaszu domu wielorodzinnego (wcześniej
    byłem najemcą), stanowiącego wspólnotę mieszkaniową (kilkanaście mieszkań
    prywatnych + mieszkania należące do miasta). Niestety, od dłuższego czasu (6-7
    lat), w wielu miejscach przecieka dach, głównie z powodu złego jego wykonania,
    jak również z powodu uszkodzeń dokonanych przez ekipy remontowe. Zarządca,
    zarząd jak i pozostali członkowie wspólnoty niezbyt przejmują się tym
    problemem, dopiero na ostatnim zebraniu wspólnoty (luty br.), na mój wniosek
    miano powołać rzeczoznawcę, który miał określić koszta naprawy/uszczelnienia
    lub wymiany dachu. To było w lutym, mamy koniec października i nic się nie
    dzieje, dach niszczeje, a na suficie powstają nowe zacieki.

    Czy jest możliwość wymuszenia na wspólnocie, zarządzie lub też zarządcy
    wykonania prac remontowych, mających chociażby zabezpieczenie dachu przed
    sezonem jesienno-zimowym? Wiem, że po części wystąpię sam przeciwko sobie,
    ale mam już dość zbywania mnie, które to trwa już lata.

    Pozdrawiam,
    Andrzej P.