  • 1. Data: 2009-03-30 09:32:47
    Temat: Wspólne media na współwłasności
    Od: " Anna" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    jesli współwłaściciele mają równe udziały w nieruchomości /po 50%/ - czy
    jeden z nich może bez jego wiedzy odciąć drugiemu np. wodę czy gaz -
    rozwiązując umowę z dostawcą? Umowa jest na jednego ze współwłaścicieli,
    korzystają wszyscy.
    Jak można ewentualnie przeciwdziałać ?
    proszę o wypowiedzi.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-30 09:34:10
    Temat: Re: Wspólne media na współwłasności
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " Anna" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeden z nich może bez jego wiedzy odciąć drugiemu np. wodę czy gaz -
    > rozwiązując umowę z dostawcą? Umowa jest na jednego ze współwłaścicieli,

    Postarać się o osobne przyłącze/osobną umowę.

  • 3. Data: 2009-03-30 12:07:18
    Od: " Anna" <m...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Postarać się o osobne przyłącze/osobną umowę.

    Witam , i dziękuję za wypowiedż. Niestety temat osobnych przyłączy
    już "przerabiałam" - nie da się. Dom nie spełnia warunków na oddzielne
    przyłącza /poza prądem/ na gaz, kanalizację, wodę... Co do wody, to
    powiedziano mi, ze można załozyć podlicznik, ale to są koszty, które drugi
    współwłaściciel uważa za zbędne...a rachunków płacić nie chce...
    Pozostaje sąd, czy samo-sąd /odcięcie/?
    pozdr

  • 4. Data: 2009-03-30 12:12:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " Anna" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przyłącza /poza prądem/ na gaz, kanalizację, wodę... Co do wody, to
    > powiedziano mi, ze można załozyć podlicznik, ale to są koszty, które drugi

    I słusznie uważa, Ty chcesz - to Ty go załóż (jemu też).
    Ale czy taki podlicznik coś zmieni?
    Czy dostawca może Was fakturować na podstawie podliczników?