    From: Damianos <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wrak auta a brak OC w trakcie rozliczania szkody
    Date: Mon, 29 Dec 2008 14:04:48 -0800 (PST)

    Witam,

    Miałem ja sobie auto które ubezpieczone było do 9 grudnia 2008. W
    między czasie tj. 11 października doszło do kolizji i moje auto
    zostało skasowane (szkoda całkowita). Dzisiaj udało mi się sprzedać
    wrak tego auta jednak kupujący zwrócił mi uwagę że mogę mieć problemy
    że nie ubezpieczyłem auto (OC) od 09.12.2008 do dzisiaj i mogę
    zapłacić karę - Jestem zaskoczony, faktycznie jest takie prawo w
    polsce? Jaka kara mnie czeka? Czy mogę/muszę ubezpieczyć wstecz?
    Właściwie to już nie jestem właścicielem tego auta, czy mogę poprostu
    zapomnieć o sprawie czy jednak powinienem ubezpieczyć to auto (cały
    czas jego stan jest określony jako wrak tj. dowód rejestracyjny został
    zatrzymany przez policję i wysłany do urzedu komunikacji i transportu
    w mieście gdzie jestem zameldowany)?