  • 21. Data: 2002-09-01 08:14:36
    Temat: Re: Wq...jace progi zwalniajce
    Od: "Matrix" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marcys" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:akrfbq$7fe$6@news.tpi.pl...
    > Trzeba tez zauwazyc, ze ktos te progi produkuje
    > i zarabia na tym, np. szwagier wójta.

    Nie bój :-)) w razie czego przerzuci się na malowanie esowatych wysepek.
    Zaszkodzić mu może tylko rozwód z siostrą lokalnego kacyka.

    Matrix

  • 22. Data: 2002-09-01 10:20:08
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Matrix" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bój :-)) w razie czego przerzuci się na malowanie esowatych wysepek.
    > Zaszkodzić mu może tylko rozwód z siostrą lokalnego kacyka.

    Albo odmowa "podziałkowania się" zyskiem.

  • 23. Data: 2002-09-01 12:17:58
    Od: "Janusz" <t...@...nie>

    >Dzieki, na taki konkret czekalem.
    >Pewnie dotyczy to calej UE.
    >Musze jeszcze ustalic zrodlo.
    >Czytales to w polskiej gazecie - pamietasz
    >kiedy, tytul?
    >Czy moze w niemieckiej. Jesli tak to pamietasz
    >gdzie, mozna znalezc cos na ten temat w inecie.
    >Moj niemiecki jest szczatkowy ale moglbym isc
    >do tlumacza. Moglbys mi znalezc jakies linki do
    >tekstow po niemiecku z opisem tej sprawy?

    Informacje te przekazal mi Niemiec, u którego podczas wakacji (Duisburg) mieszkal mój
    syn. Pododbo sprawa byla na tyle glosna, ze nie powinno byc klopotów ze znalezieniem
    odpowiednich regulacji.
    Klopot polega jedynie na tym, ze w róznych landach obowiazuja regulacje o róznych
    "mocach prawnych", a wiec i o róznych numerach dokumentu.
    Przepisy UE pozostawiaja na tym polu b. duza swobode :czynnikom lokalnym", poniewaz
    nie mozna takich ograniczen stosowac na drogach miedzynarodowych, krajowych i
    wojewódzkich, czyli praktycznie stosowane moga byc tylko na drogach ponizej
    gminnych.
    Rzeczywiście, słyszałem o podobnych rozwiązaniach w Austrii.
    Wysepki nie są "malowane", ale mają solidne krawężniki ;-)
    Na niektórych kierowców to rzeczywiście jedyna metoda. Jedyną linią ciągłą w
    Warszawie, której nie przekraczają kierowcy, jest linia w postaci wysokiego na 50 cm
    murku w pobliżu nowej siedziby Deutsche Banku, przy trasie Łazienkowskiej ;-)))

    Temat rzeczywiscie wkurzajacy, ale chwilowo i tak nie do ugryzienia. Na topie sa
    _winietki_

    Pozdrowienia.
    Janusz.

  • 24. Data: 2002-09-01 12:31:31
    Od: "N30" <n...@h...sk.no.spam>

    W tych jakze trudnych czasach Użytkownik z przepieknym mailem
    <m...@p...gazeta.pl> wydziergal :

    Tez uwazam progi za debilizm. zwlaszcza jak sa nie oznakowane w jakims
    ciemnym miejscu !!! Raz sie prawie przez to zabilem !!! wracalem wieczorem
    jadac zwykla ulica (nie na zadnym osiedlu) z ograniczeniem do 60 !!! i jade
    se te 60 i nagle jebz moja glowa londuje w suficie (mam poldona wiec troche
    jest do tego sufitu) odruchowo noga na hamulec z piskiem hamuje, wysiadam
    sobie zobaczyc co sie dzieje patrze a tu pener z kostki brukowej !!!! nie
    oznaczony nie nic !! Rozumiem ustawic prog przy znaku ograniczenia do 30 !
    ale zeby na zwyklej ulicy !? to jest paranoja mam farta ze polonez to prawie
    terenowka ;] a nie jakis lotus albo ferrari ;D bo zawieszenie to bym mogl se
    chyba na medaliki przetopic ;/

    n...@s...pl

    [22:45]<Vader_> mowisz ze przez lacze analne lepiej wiedza przechodzi?
    :P