  • 1. Data: 2008-04-09 18:00:31
    Temat: Wprowadzenie nazw ulic - konsekwencje.
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Witam,
    jakie są konsekwencje wprowadzenia przez Gminę nazw ulic w miejscowości, w
    której ich nie było?
    Kto płaci za np. wymianę
    - dowodów osobistych,
    - prawa jazdy
    itp?
    Jakie jeszcze są związane z tym koszty?

    --
    Arek

  • 2. Data: 2008-04-09 18:49:16
    Temat: [OT] Re: Wprowadzenie nazw ulic - konsekwencje.
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > jakie są konsekwencje wprowadzenia przez Gminę nazw ulic w miejscowości, w
> [...]

    Nie pytaj o cene/koszty, tylko o zyski.

    Najwiekszym z nich jest uswiadomienie sobie, ze lokalna spolecznosc:

    1. Ma w dupie, co tam se radni na swoich sesjach mamrocza.
    2. Wybrala randych, ktorzy:
    a) Dopuscili do poddania pod glosowanie uchwaly.
    b) Dopuscili do przejscia uchwaly.

    BP, MSPANC

    sz.

  • 3. Data: 2008-04-09 20:33:48
    Temat: Re: Wprowadzenie nazw ulic - konsekwencje.
    Od: "klarka" <k...@b...pl>

> [...]
    > Witam,
    > jakie są konsekwencje wprowadzenia przez Gminę nazw ulic w miejscowości, w

    wymiana dowodu z przyczyn administracyjnych- bezpłatna, za resztę płacisz
    sam
    > - prawa jazdy
    > itp?
    > Jakie jeszcze są związane z tym koszty?

    zmiana wpisiu o DG, czyli załatwiałam wszystko od nowa, nowa tabliczka na
    domu, informacja w przychodniach, na uczelni, w urzędzie skarbowym
    itd,pewnie wyjdzie z czasem że jest tego więcej
    pozdrwiam - Klarka