  • Data: 2004-05-11 10:16:29
    Temat: Wpis pod hipotekę
    Od: lazik_s <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich grupowiczów pl.soc.prawo!!!

    Posiadam klauzurę wykonalności i chcę się wpisać dłużnikowi na
    hipotekę. Z tego co się orientuję są dwie możliwości:
    1. Wpisuję się samemu i czekam aż dłużnik będzie sprzedawał swoją
    własność.
    2. Oddaję sprawę do komornika.
    Nie wiem która z tych opcji jest lepsza i przede wszystkim pewna.
    Nie orientuję się także czy do odzyskania należności od dłużnika liczy
    się kolejność wpisu na hipotekę, czy są jakieś instytucje mające
    zawsze pierwszeństwo np.(banki). Jak jest w tym momencie ze sprzedażą
    takiej nieruchomości. Czy bez problemu każdy może taką nieruchomość
    kupić (tym bardziej że dług jest mały w stosunku do wartości
    nieruchomości).

    --
    Pozdrowienia,
    lazik_s mailto:n...@p...gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --