  • 1. Data: 2004-05-15 14:21:52
    Temat: Wizyta u prokuratora,
    Od: "Przemek" <p...@n...gazeta.pl>

    Witam,

    Zostałem wezwany do prokuratury jako świadek w pewnej sprawie ( skazani
    odwołali się od wyroku sądu i chyba jest nowe dochodzenie zarządzone przez
    wyższą instancje). Sprawa jest rozpatrywana przez są w miesćie o 300km od
    mojego miejsca zamieszkania ale wezwanie dostałęm do prokuratora u siebie
    ( to chyba dobrze). I teraz mam pytanie czy jeżeli będę przesłuchiwany to
    czy mogę przy okazji złożyć pismo w którym opisuje całą sytuację - napisałem
    je do komendanta policji po zaraz po zajściu. Odpowiedź otrzymałem pokrętną
    i nie na temat.

    pozdrawaim Przemek

  • 2. Data: 2004-05-15 17:00:26
    Temat: Re: Wizyta u prokuratora,
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    W trakcie przesłuchania możesz do protokołu dołączać dokumenty, o ile
    wiążą się z postępowaniem.

  • 3. Data: 2004-05-16 13:17:30
    Od: "Przemek" <p...@n...gazeta.pl>

    Witam,

    Dziękuje bardzo za odpowiedź. Mam jeszcze pytanie jakie przepisy regulują
    sposób postępowania przy takim przesłuchaniu, co ja moge a co może
    prokurator, podejrzewam że pewnie w Kodeksie Postępowania Karnego są
    zawarte. Pytanie moje zadaje z czystej chęci wiedzy a nie w celu jakiegoś
    "pieniaczenia" .

    pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2004-05-16 15:52:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Prokurator może zadawać pytania, a ty możesz na nie odpowiadać. Tortur się
    nie stosuje. Jeśli czegoś nie pamiętasz, to powiedz, a nie zmyślaj. Nic mi
    do głowy innego nie przychodzi.