    From: Skraburski Lukasz <i...@k...immt.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wizerunek
    Date: Tue, 7 May 2002 13:32:35 +0200

    Mam pytanie do szanownych grupowiczow, zrobiono mi zdjecie ktore
    umieszczono na pierwszej stronie gazety podajac tam moje imie i
    nazwisko. Nie wyrazilem na to zgody, co prawda nigdzie sie nie
    sprzeciwilem, ale nikt nie pytal, a sam zapytalem sie czy chca moja zgode,
    powiedzieli ze nie. Pytanie jest nastepujace, czy moge od nich zarzadac
    jakas kwote? Na przyklad odszkodowanie czy jakies inne.