  • Data: 2002-02-08 20:38:34
    Temat: Wezwanie do sądu
    Od: "Aniol" <g...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam pytanie do adwokatow. W jaki sposob skutecznie i zgodnie z prawem
    uniknac obowiazku stawiennictwa na wezwanie sadu w roli swiadka. Sprawa
    odbywa sie na drugim koncu Polski , ja nie chce miec nic wspolnego z nia itp
    a skaladnie zeznan jest mi nie na reke, gdyz musze brac wolne z pracy i
    jechac tracac 3 dni. Czy istnieje ewentualnie jakis sposob aby zeznac w
    miejscu mojego zamieszkania? Sprawa toczy sie z powodztwa cywilnego, nie
    jest to zadna sprawa karna poprostu porachunki / rozrachunki malzenskie
    :-)))

    Prosze o jakas odpowiedz moze byc na priv.
    --
    Aniol