  • 1. Data: 2010-07-16 07:55:01
    Temat: WPADŁEM DO DZIURY !
    Od: "wISS" <W...@O...PL>

    Wczoraj wpadlem do dziury ktora byla w chodniku.

    Jako ze noga mi utknela w dziurze to nie moglem ja wyciagnac.

    I tak siedzialem w dziurze 3 godziny zanim straz pozarna
    pomogla mi sie wydostac.

    Straty sa. Dres mam podarty, komorka mi wpadla do dziury,
    noga uszkodzona.

    Kogo moge pozwac?

  • 2. Data: 2010-07-16 08:06:01
    Temat: Re: WPADŁEM DO DZIURY !
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 16.07.2010 09:55, wISS pisze:
> [...]
    > pomogla mi sie wydostac.
    >
    > Straty sa. Dres mam podarty, komorka mi wpadla do dziury,

    Producenta dresu, że się podarł, widać słaby gatunkowo.
    Producenta telefonu, że wypada z kieszeni.
    Producenta nogi, w normalnej eksploatacji uległa uszkodzeniu.
    Straż pożarną, że zareagowała dopiero po 3 godzinach.
    Swój umysł, że nie zareagował odpowiednio na wystąpienie dziury.
    Swoją wyobraźnie, że nie przewidziałeś istnienia dziury.
    Przechodniów, że nie poinformowali Cię o dziurze.
    Internet, że nie ma aktualnego spisu dziur.

  • 3. Data: 2010-07-16 08:49:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 10:06:01 +0200, Rafał napisał(a):

    > Swój umysł, że nie zareagował odpowiednio na wystąpienie dziury. Swoją
    > wyobraźnie, że nie przewidziałeś istnienia dziury. Przechodniów, że nie
    > poinformowali Cię o dziurze. Internet, że nie ma aktualnego spisu dziur.

    To zdaje się kolejna permutacja trolla kolina.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 4. Data: 2010-07-16 10:18:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup

    > To zdaje się kolejna permutacja trolla kolina.

    jak na koline to zbyt poprawna polszczyzna jest to napisane ;)

  • 5. Data: 2010-07-16 10:35:24
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Rafał napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

> [...]
    To wszystko wyjaśnia.

    Donalda Tuska.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 6. Data: 2010-07-16 11:02:16
    Od: WRonX <WRonX@[-CUT-].WRonX.net>

    Rafał pisze:

    > Swój umysł, że nie zareagował odpowiednio na wystąpienie dziury.
    ^^^^^
    Przeczytaj raz jeszcze. On ma dres.

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

  • 7. Data: 2010-07-16 11:07:38
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 16.07.2010 13:02, WRonX pisze:

    > ^^^^^
    > Przeczytaj raz jeszcze. On ma dres.

    Miał, już go podarł.
    Poza tym, jego umysł mógłby mieć postawionych więcej zarzutów.
    ;)

  • 8. Data: 2010-07-16 11:34:33
    Od: "max" <l...@a...pl>

    Tak na powaznie
    1) musisz ustalić kto jest właścicielm drogi czy chodnika czy ew właścicielm
    gruntu na którym "utknąłeś" ;)
    2) jeśli urząd miasta to składasz pismo o odszkodowanie i podajesz albo
    kosztu z rachunków ew szacowaną wartość.

    hint 1:
    Proponuje dowiedzieć się u kogo ubezpiecza się właściciel owej dziury i
    bezpośrednio zgłosić szkode w ubezpieczalni wtedy od razu wypłacają.
    Urząd gminy/miasta zwykle kładzie kłody pod nogi aby nie wypłacać, więc może
    cię czekać utarczka nawet i sadowa (tak jak w moim przypadku i znajomego).

  • 9. Data: 2010-07-16 12:34:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WRonX" <WRonX@[-CUT-].WRonX.net> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Przeczytaj raz jeszcze. On ma dres.

    rozumiem ze ty (jesli wogole) np biegasz w garniturze :)

  • 10. Data: 2010-07-16 14:57:50
    Od: WRonX <WRonX@[-CUT-].WRonX.net>

    szerszen pisze:
    > rozumiem ze ty (jesli wogole) np biegasz w garniturze :)

    Tylko jesli gonie Neo :)

    Koniec offtopu z mojej strony.

    Pozdrawiam.
    --