  • 1. Data: 2003-05-23 12:04:35
    Temat: W którym artykule ustawy jest napisane jak liczyć podatek VAT ?
    Od: o...@t...pl

    Gdzie są podstawy prawne sposobu liczenia podaku od towarów i usług.
    Który artykuł ustawy lub rozporządzenia wydanego z delegacji ustawowej zawiera
    zapis formuły arytmetycznej według której powinna być wyliczona kwota?

    W której ustawie znajdują się definicje terminów arytmetycznych używanych w
    ustawach podatkowych ?

    Tak bez dorozumowania - jak dla sztucznej intelogencji robota ;-)
    pomnóż, co to znaczy mnożyć ?, co to jest procent, jak zapisuje się liczby
    co znaczy dodać ?

    Mi nie udało się tego znaleźć

    P.S. Normy, których treści nie zamieszczono w formie załaczników do ustaw lub
    rozporzadzeń zgodnie z Konstytucją nie są obowiązującym Prawem.

  • 2. Data: 2003-05-23 12:33:57
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    [ciach]

    > P.S. Normy, których treści nie zamieszczono w formie zalaczników do
    > ustaw lub rozporzadzen zgodnie z Konstytucją nie są obowiązującym
    > Prawem.

    Phehe... rozumiem, ze miales bliskie spotkanie z S. Mrozkiem..? Polecam uzywanie
    rozumu mimo, ze nie zapisano tego w konstytucji.

    Pozdr.

  • 3. Data: 2003-05-26 13:59:55
    Od: o...@t...pl

    > Phehe... rozumiem, ze miales bliskie spotkanie z S. Mrozkiem..?

    Nigdy go nie czytałem ani nie oglądałem -> życie jest bogatsze
    życie przerosło kabaret
    i to jest niewyobrażalny przykad tego - wszyscy płacą czego nie muszą,

    jak z opłatami paringowymi w Warszawie,

    > Polecam uzywanie rozumu mimo, ze nie zapisano tego w konstytucji.

    dwa lata dochodziło do świadomości użytkowników drug,
    że to ustawodawcy i urzędnicy nie używają rozumu

    44