  • 11. Data: 2018-01-01 14:22:18
    Temat: Re: Uwagi i komentarze do programu Płatnik
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    > Tak btw. a co się stało z Janosikiem? Miał być alternatywą dla Płatnika.
    > Projekt zdechł?

    Nigdy nie liczyłem na Janosika. Ustawodawca (czytaj ZUS i Prokom a
    później Aseco) tak mieszało w zasadach programu, że prawdopodobnie żaden
    z amatorów za darmo nie chciał się podjąć dokończenia projektu. Zresztą
    z tego co pamiętam, to ZUS za jasnego groma nie chciał przekazać pewnych
    danych twórcom Janosika.
    Śmiesznym byłoby, gdyby za program, który kosztował miliardy złotych
    (Płatnik, który i tak ponoć nie jest własnością ZUS a Prokomu lub Aseko)
    został zmarnowany.
    To program zmarnowany za moje pieniądze i niestety za moje pieniądze
    powinien zostać dostosowany dla mnie.