    From: Konrad Billewicz <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uszkodzenie samochodu pod domem
    Date: Thu, 01 Feb 2007 22:16:05 +0100

    Witajcie,

    Dzisiaj w nocy na mój samochód spadł z dachu kamienicy kawał lodu
    powodując wgniecenie w dachu (koszt naprawy 1000 - 1500 zł). Czy mogę
    dochodzić o odszkodowanie u właściciela / administracji budynku (budynek
    należy do wspólnoty, zarządza nim administracja)?

    Będę bardzo wdzięczny za wszelkie porady co dalej począć.

    Pozdrawiam,
    Konrad Billewicz