  • 1. Data: 2006-09-29 08:26:40
    Temat: Ustne zerwanie
    Od: k...@o...pl

    Czy ustne zerwanie pisemnej umowy najmu jest ważne?? (o ile
    oczywiście w samej umowie nie jest to określone)

    Krzysiek

  • 2. Data: 2006-09-30 21:22:34
    Temat: Re: Ustne zerwanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Sep 2006, k...@o...pl wrote:

    > Czy ustne zerwanie pisemnej umowy najmu jest ważne?? (o ile
    > oczywiście w samej umowie nie jest to określone)

    ++ KC +++
    Art. 77.
    § 1. Uzupełnienie lub zmiana umowy wymaga zachowania takiej
    formy, jakš ustawa lub strony przewidziały w celu jej zawarcia.
    § 2. Jeżeli umowa została zawarta w formie pisemnej, jej rozwišzanie
    za zgodš obu stron, jak również odstšpienie od niej
    albo jej wypowiedzenie
    powinno być stwierdzone pismem.
    § 3. Jeżeli umowa została zawarta w innej formie szczególnej, [...]

    Oczywiscie nie wiem co rozumiesz pod słowem "zerwanie" :)

    pzdr, Gotfryd