  • 1. Data: 2002-04-02 18:54:16
    Temat: Ustawy regulujące dane osobowe w bazach danych dot. loterii
    Od: "yo" <y...@s...pl>

    Witam!

    Ponieważ jestem przyciśnięty do muru, czyli na rano mam to wiedzieć, więc
    proszę o pomoc fachowców.
    Mamy stworzyć bazę danych 'klientów' loterii. Przypuszczalnie będą tam
    zawarte typowe dane osobowe, jak nazwisko i adres. Nie sądzę aby była
    potrzeba notowania numeru dowodu os. czy PESELu (jeśli to coś zmienia).
    Jakie musimy spełnić warunki aby móc to zrobić zgodnie z prawem? Wymogi
    formalno-prawne?
    Gdybym miał czas to bym sam przekopał wszystkie okoliczne ustawy, ale nie
    mam, dlatego proszę przynajmniej o określenie kierunku poszukiwań.

    Dzięki z góry,
    Piotr.