  • 1. Data: 2003-03-29 09:55:18
    Temat: Urlop wychowawczy a likwidacja etatu...
    Od: "Czarna" <r...@p...onet.pl>

    Witam :-)

    Jestem mamą 8- miesięcznego Jędrusia, od wczoraj jestem na urlopie
    wychowawczym. Dowiedziałam się, że likwidowane sa stanowiska pracy, między
    innymi moje.
    Mam pytania:

    1. Czy kobietę na urlopie wychowawczym mozna zwolnić?

    2. Czy przysługuje mi okres wypowiedzenia wraz z odprawą ?

    3. Czy jeżeli przerwe urlpo wychowawczy i powróce do pracy to czy wtedy
    odtrzymam wynagrodzenie 3 miesięczne wraz z odprawą?

    Czarna

    k...@r...prv.pl