  • 1. Data: 2002-01-18 20:08:25
    Temat: Re: Netia - rachunek
    Od: "Pawap" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Marek Musiałkowski" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:29259-1011278594@as1-95.poznan.dialup.inetia.pl
    > Witam, miesiac temu dostalem rachunek z netti - standardowo - 100h 69zl +
    > abo praktyczny 18zl, wczesniej netia rozeslala ulotke ze wchodza nowe
    > abonamenty i trzeba wybrac - wybrany zostal srodkowy
    > rachunek zostal zaplacony i wydawalo sie ze wszystko jest ok
    > dzisiaj przyszedl kolejny rachunek i znowu 100h 69zl +abo 18zl +
    polaczenia
    > z internetia 360zl !
    > na poczatku myslalem ze to pomylka - chyba podobna byla opisywana ostatnio
    > na grupie - dzwonie na *88 i dowiaduje sie ze w nowych taryfach nie ma juz
> [...]

    W info o zmianie taryf było napisane: (szósty akapit)
    Wszyscy Abonenci, którzy w ramach obowiązujących umów z Netią mają
    zagwarantowane prawo korzystania z dotychczasowych taryf promocyjnych, mogą
    przy nich pozostać lub wybrać jedną z nowych.

    sam wybrałeś nową, nie sądzę by na pl.soc.prawo ktoś ci pomógł, może jakaś
    petycja do Netii ale chyba małe szanse