  • 1. Data: 2004-03-05 07:32:55
    Temat: Umowa leasingowa
    Od: "krysztof" <e...@p...onet.pl>

    W 2000 roku zabrałem samochód w leasing,przez okres 2 lat (tj.do 2002 r.)
    raty spłacałem normalnie tzn.systematycznie co miesiąc.W lutym 2002 r.
    otrzymałem pisemko, że narazie wstrzymują spłatę dalszych rat, nie będą
    przesyłać faktur, ale te pieniądze mam lokować gdzieś bo w przyszłości je
    wznowią. I właśnie teraz wznowili tj. po prawie 2 letniej przerwie i
    przysłali aneks , no i do uregulowania zaległe raty.
    I teraz jest pytanie, bo napisali, że jeśli im nie odeślę podpisanego aneksu
    i nie ureguluję zaległych rat oznacza to zerwanie umowy i zgadzam się z tym
    bo to normalne, ale chodzi o to że oni uważają wtedy rozwiązanie umowy w
    lutym 2002 kiedy to z ich powodu zaprzestałem płacić raty. Czy to zgodne z
    prawem rozwiązywanie umowy wstecz?
    Z poważaniem.