    From: t...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa kupna sklepu internetowego
    Date: Fri, 20 Feb 2009 07:13:57 -0800 (PST)

    Witam,
    jakies rok temu zakupilem sklep internetowy od czlowieka ktory sie tym
    trudnil i prowadzil taka dzial. gosp. Podpisalismy umowe jak Pan Bog
    przykazal, no i m.in. paragrafami w tej umowi byl zapis ze nie mam
    prawa powielac modyfikowac i odprzedawac kopii tego sklepu i jestem
    zobowiazany do korzystania z serwisu firmy tego Pana(poprawki usterki
    nowe elementy do sklepu) zwykly zapis kiedy kupuje oprogramowanie.
    Wszystko bylo fajnie mialem jako taki serwis i nie istotne. Tyle ze
    niedawno dostalem od tego Pana email z informacja ze mam go pospisac
    odeslac a w liscie bylo przeniesienie praw na inna firme ktore teraz
    wlasnie rozpoczal prowadzic ten Pan. Dowiedzialem sie rowniez ze
    strony www tego Pana ze zamknal On swoja dzialalnosc i firme i
    otworzyl nowa ale juz sp. z o.o. z innym zupelnie adresem siedziby no
    kompletnie inny twor. Moje pytanie: 1) Czy obowiazuje mnie jeszcze
    umowa o nabycie sklepu internetowego skoro druga strona
    (licencjonodawca) juz nie istnieje lub zmienil forme dzialalnosci i
    adres. 2) Czy musze podpisywac i odsylac "nowej" firmie to
    oswiadczenie? 3) Czy wogole jestem zobowiazany do czegokolwiek i czy
    umowa nie wygasla skoro jedna ze stron juz po prostu oficjalnie nie
    istniej?

    Pozdrawiam
    Tmavy