    From: "vajcha" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa Merchandisingu
    Date: 15 May 2006 00:13:19 +0200

    Witam,

    Mam pewien problem... Na uczelni mam przedmiot Elementy Prawa i wykladowca dal
    kazdemu do przygotowania prezentacji jakas umowe. No i ja mam umowe
    merchandisingu... Tylko, ze nie kojarzy mi sie ona w ogole z prawem, a z
    marketingiem... Co wiecej, ta prezentacja ma byc wedle scisle okreslonego
    porzadku, tzn:
    1. Istota umowy
    2. Strony umowy
    3. Cechy umowy
    4. Prawa i obowiązki stron
    5. Istotne informacje

    No i problem jest w tym, ze nie wiem co mam w tych punktach umiescic, bo nie
    znalazlem zadnego zrodla traktujacego merchandisingu jako umowy... Jakie tam
    moga w ogole byc strony??!!

    No ale moze ktos tutaj wie cos wiecej na ten temat. Za wszelka pomoc bylbym
    wdzieczny, bo mam noz na gardle, bo na jutro (a wlasciwie to juz na dzisiaj) mam
    to przygotowac.

    Pozdrawiam,
    Vajcha