    From: Endruz <e...@n...yahoo.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ulgi kombatanckie
    Date: Fri, 10 Sep 2004 10:17:33 +0200

    Witam,

    mam pytanie odnosnie ulg dla kombatantow i ubezpieczenia OC/AC. DO
    niedawna znizki 50% w skladkach OC/AC przyslugiwaly wszystkim
    kombatantom, natomiast teraz pani w ZUSie twierdzi, ze taka ulge moga
    dostac jedynie osoby, ktore aktywnie braly udzial w walce, a nie te,
    ktore jedynie przebywaly w obozach koncentracyjnych ... Sama przyznala,
    ze nie rozumie tej zmiany i czeka az rzad poprawi zapis, ktory sam
    uchwalil, bo jest to niedorzeczne. Czy ktos moze posiada jakies
    informacje na ten temat ? Moze moglby mi ktos wskazac zapis tej ustawy -
    nie moge znalezc w sieci ani na grupach zadnej konkretnej informacji na
    ten temat. Bede wdzieczny za wszelka pomoc. Rzad oszczedza na kombatantach ?

    Pozdrawiam,
    Andrzej