  • 1. Data: 2004-11-27 13:52:39
    Temat: Uchwały zarządu spółdzielni
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Witam,
    mam - chyba dość oczywiste - pytanie dotyczące tego czy zarząd spółdzielni
    może udzielić pełnomocnictwa do wydawania uchwał (ściśle określonego
    rodzaju) w swoim imieniu? W moim przekonaniu - oczywiście nie, ale jeden
    taki zarząd udzielił takiego pełnomocnictwa i trochę mnie to zbiło z tropu
    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2004-11-27 15:07:55
    Temat: Re: Uchwały zarządu spółdzielni
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > mam - chyba dość oczywiste - pytanie dotyczące tego czy zarząd spółdzielni
    > może udzielić pełnomocnictwa do wydawania uchwał (ściśle określonego
    > rodzaju) w swoim imieniu?

    Sprawdź w statucie.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 3. Data: 2004-11-27 17:46:47
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczyński" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam - chyba dość oczywiste - pytanie dotyczące tego czy zarząd spółdzielni
    > może udzielić pełnomocnictwa do wydawania uchwał (ściśle określonego
    > rodzaju) w swoim imieniu?
    uchwał czy do dokonywania czynności prawnych danego rodzaju?
    jeśli do czynności, to jak najbardziej ma prawo, chyba że statut stanowi
    inaczej - wtedy pełnomocnictwa są ważne, lecz członkowie zarządu odpowiadają
    wobec spółdzielni za szkodę oraz dyscyplinarnie z Kodeksu Pracy.

    Jeżeli mówimy o pełnomocnictwie do czynności prawnych danego rodzaju, to
    jest to podstawowa rzecz, jaką zajmuje się zarząd - jak inaczej umocować
    pracownika spółdzielni (np. księgową) do np. dokonania przelewu bankowego?

    p.
    W,.

  • 4. Data: 2004-11-28 13:28:33
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
    > uchwał czy do dokonywania czynności prawnych danego rodzaju?

    Uchwał.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko