  • 1. Data: 2007-02-05 20:09:00
    Temat: Ubezpieczenie samochodu a jednosobowa DG
    Od: akala <a...@a...com>

    Mój znajomy prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. Jako
    podstawowego środka transportu używa swojego samochodu ,zużycie paliwa
    wlicza w koszty. Działalność rozpoczął w końcu ubiegłego roku. Teraz trzeba
    samochód ubezpieczyć. W jego imieniu mam pytanie:
    czy ubezpieczając samochód należy ubezpieczyć na "firmę" czy nadal jako
    całkiem prywatny samochód i jakie ewentualne konsekwencje mogą wynikać w
    razie konieczności "skorzystania z tego ubezpieczenia"

    akal

  • 2. Data: 2007-02-05 20:26:44
    Temat: Re: Ubezpieczenie samochodu a jednosobowa DG
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    W jego imieniu mam pytanie:
    > czy ubezpieczając samochód należy ubezpieczyć na "firmę" czy nadal jako
    > całkiem prywatny samochód

    A co pisze w DR. Jeśli prywatny, to prywatny.

    > i jakie ewentualne konsekwencje mogą wynikać w
    > razie konieczności "skorzystania z tego ubezpieczenia"

    Ubezpieczenie na firmę = zwykle brak zniżek.

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2007-02-09 13:07:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Feb 2007, *piotr'ek* wrote:

    > W jego imieniu mam pytanie:
    >
    > A co pisze w DR. Jeśli prywatny, to prywatny.

    Przecież firma też jest prywatna :> a przynajmniej tak mi wyszło z opisu.

    Podział idzie w kierunku "wykorzystywane na cele gospodarcze" oraz
    "wykorzystywane na cele osobiste".

    pzdr, Gotfryd