  • 1. Data: 2002-04-28 22:51:34
    Temat: Uwaga !!! na rewizorow w pociagach.........
    Od: "Marek" <p...@w...pl>

    Witam moze mi ktos pomoze i odpowie na :

    A, konkretnie jechałem kiedys pociagiem z Warszawy Wsch
    mialem ulgowy bilet wpadl rewizor chcial dokument pokazałem mu stara
    legitymacje szkolna ktora była niewazna wypisal mandacik,
    ale najlepsze dopiero sie zaczelo powiedzial ze legitymacje zatrzymuje bo
    jest podrobiona ja mu ze legitymacja jest dobra tylko ze jest po praniu i
    nie widac dokladnie liter
    a on znowu swoje ,powiedzialem mu ze skoro ma watpliwosci to niech wezwie na
    miejsce policje i juz
    rewizor odparl na to zebym sie nie wmondrzal i wymyslil ze jak bedzie wracal
    z powrotem pociagiem to mam sie pojawic z
    pieniedzmi to mi odda legitymacje se pomyslalem haracz lapowa spluwa #@$?!
    :-( aawes se ja wsadz....... w du****)........bez komentarza,na spotkanie
    nie poszlem
    minelo pare dni dostalem telefon od tego goscia znowu chce sie umuwic
    nawija ze jak
    mu nie dam kasy to on narobi mi bigosu (bez komentarza) (wziol dane z
    legitymacji szkolnej)
    Minelo pare miesicy dostalem wezwanie zaplaty mandaciku ,zaplacilem
    ,najlepsze nastapilo dopiero pozniej ,po zaplacie mandatu
    wysylalem pisma o zwrot legitymacji i troche skarg na tego rewizora, w
    odpowiedzi
    Dostalem wezwanie na komisariat kolejowy na Centralnym !!!...

    Okazalo sie ze rewizor po naleganiach pisemnych ze bezpodstawnie zatrzymal
    mi legitymacje
    odbil primitywnie z tylu legitymacji dwie monety z orlem, by wygladało jak
    podruba i wysłał na policje
    po wyjasnienu powiedzieli ze nie moga znalesc tego rewizora wrescie po paru
    miesiacach go znalezli ociwiscie wyparl sie wszystkiego ale nie to mnie
    zmartwilo , niebiescy mi powiedzieli ze jestem p o d e j r z a n y m !!!

    Wyobrazacie sobie oto pszysla pora na cios w plecy powiedzieli ze musza mi
    pobrac odciski - czulem sie okropnie.
    moje odciski beda lezaly w takim gronie jak kilerzy zlodzieje i gwalciciele
    nigdy nie mialem doczynienia z policja i nie wiedzialem jak w takiej
    sytuacji postapic nie wiedzalem czy maja do tego prawo czy nie , oni
    twierdzili ze maja bo jestem osoba podejrzana
    z drugiej strony z jakiej racji policja ma prawo kazdej osbie podejrzanej
    pobierac odciski co bedzie jezeli za kilka lat w wyniku jakiejs pomylki
    dostaniesz wezwanie ze brales udzial w jakims napadzie czy zabojstwie
    przeciez te odciski beda lezaly razem z roznymi
    bandziorami........................

    a) Moze juz ktos spodkal sie z takim rewizorem co probowal od niego
    wyludzic pieniadze i wie jak postapic.......

    b) czy ktos z was wie kiedy policja moze od kogos pobrac odciski palcow.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.....................

  • 2. Data: 2002-04-29 00:57:07
    Temat: Re: Uwaga !!! na rewizorow w pociagach.........
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Marek wrote:

> [...]
    >
    > b) czy ktos z was wie kiedy policja moze od kogos pobrac odciski palcow.
    >
    > Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.....................

    Sprawa jest wlasciwie trywialna.
    Jedyne co musisz wykazac to tytul prawny do poslugiwania sie wazna
    legitymacja w chwili kontroli.
    Jezeli byles uprawniony do uzywania legitymacji, to nieistotne jest czy
    byla zniszczona, wyprana, czy jakakolwiek. Rownie dobrze mogles ja
    zgubic.
    Istotne jest potwierdzenie instytucji wydajacej legitymacje i
    przedluzajacej jej waznosc o twoim uprawnieniu do korzystania z waznego
    dokumentu na dzien zdarzenia.

    Jezeli takie potwierdzenie uzyskasz, to obalasz podejrzenie o
    "modyfikacji legitymacji"
    Okazujesz kontroli rewizorow wazny dokument, odkrecasz kare
    potem wystepujesz o odszkodowanie za wprowadzenie w blad i uciazliwosc
    procedury no i oczywiscie oskarzasz osoba trzecia o sfalszowanie twojej
    legitymacji, jako ze sam nie miales interesu prawnego w takim
    postepowaniu.
    Kontrolera oczywiscie z latwoscia znajdziesz po numerze sluzbowym
    i podpisie na potwierdzeniu zatrzymania legitymacji.
    Na zatrzymaniu dokumentu powinna byc wpisana podstawa zatrzymania
    dokumentu.
    Poza tym powinienes natychmiast zadac oddania dokumentu, ktory uprawnia
    do znizek na przejazdy i jest twoim dokumentem tozsamosci jako ucznia.
    A dalej wystap o anulowanie karty daktyloskopowej jako sporzadzonej z
    naruszeniem twoich praw obywatelskich
    i z pomoca adwokata wystap o odszkodowanie rzedu 100.000 zl
    z przeznaczeniem 50% na cel spoleczny.

    Wystap do policji/prokuratury oczywiscie z wnioskiem sciganie sprawcy
    sfalszowania twojej legitymacji i z wnioskiem o wykonanie badania
    autentycznosci dokumentu przez bieglego sadowego.

    Wystap do dyrektora szkoly o wydanie personalnej opinii o tobie
    i o udzielenie pomocy prawnej.
    W koncu to przedmiotem sprawy jest dokument wydana przez ta szkole
    i szkola korzysta z porad radcy prawnego i jest ubezpieczona od
    odpowiedzialnosci cywilnej.
    Mozesz tez wystapic o udzielenie pomocy do kuratora okregu szkolnego.

    Ale najwazniejsze jest twoje uprawnienie do ulgowych przejazdow na dzien
    zdarzenia, potwierdzone na oficjalnym papierze firmowym szkoly z
    podpisem dyrektora.

    Jacek

    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.

    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-04-29 07:26:56
    Od: "Pawel" <c...@p...fm>

    Experd atakuje CHOWAC SIE

  • 4. Data: 2002-04-29 10:32:18
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Pawel" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Experd atakuje CHOWAC SIE

    Tylko tyle w temacie kotrolerów w pociągu?