    From: "Mała" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: UBEZWŁASNOWOLNIENIE...POMOCY!
    Date: Wed, 20 Aug 2003 09:51:27 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@80.240.166.34

    Witam wszystkich,

    Mój syn jest niepełnosprawny fiz.i psych.,ale mimo to potrafi się
    podpisać.Co zrobić i od czego zacząć...abym to ja zamiast niego mogła
    składać we wszystkich instytucjach swój podpis.Aby odebrać jego rentę na
    poczcie muszę ciągnąć go ze sobą,ponieważ pani nie chce mi jej wydać.
    Słyszałam,że nazywa się to ubezwłasnowolnienie...podpowiedzcie coś proszę,
    do kogo najpierw muszę się zwrócić??
    Dziękuję i pozdrawiam

    Magdalena