  • 1. Data: 2004-03-02 13:05:22
    Temat: Termin wystawienia PIT 11.
    Od: "mar. r." <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    bylem pracownikiem firmy T. do kwietnia ub. roku i do dnia dzisiejszego nie
    otrzymalem od nich PIT 11.
    Potrzebuje informacji:
    1. czy jest okreslony termin, w jakim pracodawca mial obowiazek wystawic PIT
    po rozwiazaniu stosunku pracy, jezeli tak to jaki;
    2. co moge zrobic (US, PIP) w przypadku nie dotrzymania tego terminu, aby
    byly pracodawca otrzymal nauczke na przyszlosc oraz jakie groza mu
    konsekwencje z tego tytulu.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
    Marek

  • 2. Data: 2004-03-02 13:31:19
    Temat: Re: Termin wystawienia PIT 11.
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    mar. r. wrote:

> [...]
    > 2. co moge zrobic (US, PIP) w przypadku nie dotrzymania tego terminu, aby
    > byly pracodawca otrzymal nauczke na przyszlosc oraz jakie groza mu

    1. jest i dawno uplynal w zeszlym roku.
    2. wazniejsza sprawa jest rozliczeie sie z US - em,
    bo brak owego pita ine zwalnia podatnika z obowiazku..

    Roziwazaniem polubownym jest poproszeie pracodawce o pit,
    i ew. zaznaczenie, ze mysli sie o poproszeniu US - u o informacje
    z tego Pit - a bo pracodawca go pewnie tam wyslal.

    Rozwiazaniem radykalnym jest poproszenie US- u o pomoc
    w otrzymaniu pit-a.

    Ja zawsze jestem zwolennikiem rozwiazan mniej radykalnych

    Boguslaw