  • 1. Data: 2004-03-02 11:43:02
    Temat: Podanie nazy serwisu i napis NIE POLECAM!
    Od: "Kamil K." <k...@W...pl>

    Witam, prowadze strone internetowa poswiecona telefonom komorkowym marki
    Siemens. W jej zawartosci mozna znalezc informacje o serwisach oferujacych
    naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne telefonow w/w marki. Przy jednym z nich
    umiescilem napis NIE POLECAM jako ze dostalem kilkanascie maili z informacja
    ze wspomniany punkt serwisowy zle obsluguje klientow, oszukuje ich, naciaga
    itp. Wczoraj dostalem maila od Pseudo wlasciciela tegoz serwisu z informacja
    ze domaga on sie natychmiastowego usuniecia napisu nie polecam i wzamian za
    to wstawienie napisu POLECAM na okres min 1 miesiaca. W innym wypadku grozi
    mi wyciagnieciem konsekwencji prawnych itp. Moje pytanie brzmi: czy ma prawo
    posunac sie do takich czynnosci oraz kazac mi umiescic napis POLECAM bez
    nakazu sadowego. O ile mi wiadomo ten koles nie jest wlascicielem serwisu
    (za ktorego sie podaje) a jedynie jego pracownikiem. No i zastanawiam sie
    czy usunac napis czy tez nie. Przeciez kazdy ma prawo wyrazac swoje opinie a
    do tego jest wlasnie moja strona. Czekam na odp i ew. kontakt. moze byc
    przez GG# 56429

  • 2. Data: 2004-03-02 11:52:04
    Temat: Re: Podanie nazy serwisu i napis NIE POLECAM!
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > ze domaga on sie natychmiastowego usuniecia napisu nie polecam i wzamian za
    > to wstawienie napisu POLECAM na okres min 1 miesiaca. W innym wypadku grozi

    Napisales NIE POLECAM ? Przeciez napisales prawde ;), że nie polecasz ..

  • 3. Data: 2004-03-02 12:00:40
    Od: "Kamil K." <k...@W...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Napisales NIE POLECAM ? Przeciez napisales prawde ;), że nie polecasz ..

    NIE POLECAM w sensie NIE POLECAMY :)

  • 4. Data: 2004-03-02 12:28:17
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Kamil K. wrote:

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > za
    > grozi

    > NIE POLECAM w sensie NIE POLECAMY :)

    Wiesz gdybyś napisał, że serwis oszukuje itp. to mógłby się burzyć.
    Ale "nie polecam" (czy "nie polecamy") to zwykła opinia, możesz
    czegoś/kogoś nie polecać tylko ze względu na to, że fizys szefa ci się
    nie podoba. Twoja wola.
    Olej.
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2004-03-02 12:29:48
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > NIE POLECAM w sensie NIE POLECAMY :)

    Mi bardziej chodzilo o to, ze on musi sie zdecydowac na proces cywilny
    a wtedy bedzie musial wyciagnac jakis dowod, ze ten napis spowodowal
    u niego wymierne straty czyli wykazac zwiazek ... a to mu sie
    chyba nie uda ? Ty masz konkretne dowody w postaci maili, czyli
    pewnie tez swiadkow ... z ktorych polowa wymieknie, ale chyba kilku
    wystarczy ? ;)

  • 6. Data: 2004-03-02 14:07:50
    Od: "Kamil K." <k...@W...pl>

> [...]
    > chyba nie uda ? Ty masz konkretne dowody w postaci maili, czyli
    > pewnie tez swiadkow ... z ktorych polowa wymieknie, ale chyba kilku

    napisal jeszcze ze moja strona ma charakter informacyjno-komercyjny wiec
    podlegam pod paragraf o nieuczciwym zwalaczaniu konkurencji. wg niego link
    do sklepu na mojej stronie jest wystarczajacym powodem zeby zakwalifikowac

  • 7. Data: 2004-03-02 14:38:20
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil K." <k...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > moja strone jako komercyjna... napisze mi ktos jak mam kolesia splawic ?
    :)

    Każ mu dokładnie przeczytać ustawę. A jak nadal będzie opowiadał bzdury
    wyslij go na drzewo.

  • 8. Data: 2004-03-02 14:39:48
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]
    > moja strone jako komercyjna... napisze mi ktos jak mam kolesia splawic ?

    to może ty go zapytaj o konkretny paragraf :)
    a jak poda, to uważnie przeczytaj i będziesz wiedział czy cię on obowiązuje

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 9. Data: 2004-03-02 14:49:39
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Kamil K." <k...@W...pl> niebacznie popelnil

    > NIE POLECAM w sensie NIE POLECAMY :)
    Dodaj do tego NIE POLECAM link z "alternative" DLACZEGO
    i zapodaj treść listu. Nieelegancko, ale chyba uczciwie.

    --
    pozdro
    poreba

  • 10. Data: 2004-03-02 16:50:18
    Od: "Marek" <a...@e...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    > "Kamil K." <k...@W...pl> niebacznie popelnil

    > Dodaj do tego NIE POLECAM link z "alternative" DLACZEGO
    > i zapodaj treść listu. Nieelegancko, ale chyba uczciwie.

    Albo dodaj link "dlaczego" do znaczka POLECAMY i utrzymuj przez 1 miesiac :>
    Oczywiscie napiszesz 100% prawde "dlaczego" ;-)

    Marek