  • 1. Data: 2002-10-08 20:30:08
    Temat: Termin wymiany prawa jazdy, a nowszy duplikat
    Od: "Adam Major" <a...@t...pl>

    Witam!

    Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej
    z dnia 13 maja 1999 roku prawo jazdy wydane w latach
    1971 - 1983 powinno być wymienone do 31 XII 2002

    a jaki termin przypada gdy z powodu zgubienia dokumentów wydano duplikat w
    1993 roku (z dopiskiem, że jest to duplikat prawa jazdy z 1972).

    Czy będzie tutaj obowiązywać 31 XII 2002, czy 31.XII.2004.

    Pozdrawiam Adam.

  • 2. Data: 2002-10-08 22:02:43
    Temat: Re: Termin wymiany prawa jazdy, a nowszy duplikat
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > 1972).
    >
    > Czy będzie tutaj obowiązywać 31 XII 2002, czy 31.XII.2004.

    IMHO liczy sie termin otrzymania uprawnien, czyli wczesniejszy.

    M.

  • 3. Data: 2002-10-09 12:56:16
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"

    > IMHO liczy sie termin otrzymania uprawnien, czyli wczesniejszy.

    ja mam w rubryce 5 i 6 "wydane przez: xxxxxxxxxxxx 29.07.1996"
    a na ostatniej stronie stempel "Posiada prawo jazdy od 1978"

    IMHO liczy sie to co napisane w rubryce kiedy wydano - u mnie 1996

    A co jest u ciebie w rubryce 5 i 6?
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-10-09 16:10:30
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Adam Major" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1993 roku (z dopiskiem, że jest to duplikat prawa jazdy z 1972).
    > Czy będzie tutaj obowiązywać 31 XII 2002, czy 31.XII.2004.

    Miałem podobny przypadek - pierwsze prawko z 1982, następne -
    z 1992 (doszła nowa kategoria).
    W starostwie powiedzieli, że liczy się ten drugi termin,
    czyli nie muszę wymianiać w tym roku.