  • Data: 2014-01-21 19:23:33
    Temat: Termin rozprawy :(
    Od: KiloSierra <f...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzis stawilem sie w sądzie zgodnie z wyznaczonym terminem rozprawy.
    Termin ten mialem na zawiadomieniu ktore do mnie przyszlo, jest równiez
    w aktach sprawy w protokole po poprzednim posiedzeniu.... jest także na
    potwierdzeniach korespondencji (zwrotkach) - również w aktach sprawy.
    Wiec nie ma opcji jednorazowej pomyłki.
    Ponieważ na drzwiach nie wisiała żadna wokanda zacząłem szukac sali....
    Trafilem do sekretariatu a tam zonk - sprawa odbyła sie WCZORAJ!!
    O jej terminie nie bylem w żaden sposób powiadomimy!
    Poszedlem do czytelni zobaczyć protokół z rozprawy a tam kolejny ZONK:

    "...Odwołujący KS nie stawił sie w terminie prawidłowo powiadomiony..."
    i wyznaczony kolejny termin w maju :[

    Doradcie mi prosze jak powinienem w tej sytuacji zareagować ? :(

    TIA
    KS