    From: Kudlaty <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Termin oddania budynku
    Date: Tue, 18 Dec 2007 00:32:08 +0100

    Witam

    Mam umowe na wykonanie budynku pod klucz z terminem realizacji
    01.01.2007. W umowie mam zapisane ze jesli termin ten nie zostanie
    dotrzymany to za kazdy dzien sa naliczane 0,3% odsetki od kwoty
    inwestycji do czasu ukonczenia inwestycji.
    Czy jest mozliwosc wegzekwowania tej kary, jak przeprowadzic proces
    dokumentacyjny aby pozniej przy ewentualnym pozwie wyegzekwowac ta
    sume?

    Pozdr.