    From: lths <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Termin na kasacje gdy byl pelnomocnik?
    Date: Tue, 6 Dec 2005 21:20:48 +0100
    Sender: a...@a...atcom.net.pl

    Sprawa jest zakonczona wyrokiem prawomocnym w drugiej instancji, byl
    pelnomocnik, ktory otrzymal wyrok 7, a ja otrzymalem 10, pelnomocnictwo
    pelnomocnika wraz z uprawomocnieniem sie wyroku sie skonczylo.
    Jaki termin dla wniesienia kasacji poprzez rzecznika praw obywatelskich
    (lub prokuratora generalnego) jest dla mnie obowiazujacy? Czy od 7 kiedy
    pelnomocnik otrzymal wyrok, czy od 10, kiedy ja otrzymalem.