eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta › Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
  • Data: 2006-01-30 20:05:24
    Temat: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Od: mIchaał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Na początku stycznia zmarł stryjek, który nie posiadał własnej rodziny
    (był samotny i mieszkał sam). Dalsza rodzina zapłacła rachunek za
    telefon do dnia śmierci z wliczeniem kosztów rozmów + abonament do dnia
    śmierci i podatek vat. W odpowiedzi na pismo o śmierci abonenta i prośbą
    o likwidację lini telefonicznej Telekomunikacja Polska S.A. z siedzibą w
    Katowicach natychmiast przysłała pismo, w którym straszy
    wyspecjalizowaną firmą windykacyjną w razie nie zapłacenia abonamentu do
    końca miesiąca. Czy dalsza rodzina jest zobowiązywana do zapłacenia
    rachunku zmarłego? Jak postąpić wobec urzędników Telekomunikacji, którzy
    nie chcą zrozumieć sytuacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1