  • 1. Data: 2003-12-11 14:15:26
    Temat: TEMAT - na zajęcia dla studentów z pr.finansowego
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam spotkał mnei zaszczyt prowadzenia w dniu jutrzejszym zajęć w związku z
    tym chciałbym Was prosić o pomoc w wyborze jakiegoś interesującego tematu dla
    studentów, nie koniecznie wykładowego, może być coś co będzie wymagało aby sami
    studenci pomyśleli, dot. ma prawa finansowego, prawa handlowego ogólnie spółek
    itp.

    Szukam czegoś co innym takżę wyda się itneresujące.

    gg4213716

  • 2. Data: 2003-12-11 14:22:24
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik p...@p...onet.pl napisał:

    > dot. ma prawa finansowego, prawa handlowego ogólnie spółek
    > itp.

    z jakiego to przedmiotu ???

    wydaje mi się, że opowieśc o przekrętach będzie interesująca.

    jakoś zawsze to ludzi ciekawi :)

  • 3. Data: 2003-12-11 14:54:26
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "marcin" <s...@s...friends.id.pl> napisał w wiadomości

    > z jakiego to przedmiotu ???
    >
    > wydaje mi się, że opowieśc o przekrętach będzie interesująca.
    >
    > jakoś zawsze to ludzi ciekawi :)

    Np. ostatnie wydarzenia w Hydrobudowie S.A. są dosyć ciekawe. Wykupienie
    spółki za jej własne pieniądze + przeróżne manewry żeby to "odkręcić"- moim
    zdaniem fajny przypadek kliniczny.

    Bronek

  • 4. Data: 2003-12-11 15:05:48
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Użytkownik wyskrobał(a):
> [...]
    > coś co będzie wymagało aby sami studenci pomyśleli, dot. ma prawa
    > finansowego, prawa handlowego ogólnie spółek itp.

    Reforma finanasów publicznych. Potrzebna czy nie? Po co są fundusze celowe i
    czy są potrzebne? W jakiej formie organizacyjno-prawnej powinny być tworzone
    szpitale?

    --
    Bartek Gliniecki
    [ email: jak potrzebujesz, to spytaj .::::::::::::::. GG: 3967232 ]

  • 5. Data: 2003-12-11 18:13:11
    Od: p...@p...onet.pl

    >W jakiej formie organizacyjno-prawnej powinny być tworzone szpitale?

    O widzisz to moze być ciekawe reforma slużby zdrowia może masz gdzies w necie
    jakies materialy nt. temat ?

  • 6. Data: 2003-12-11 18:24:52
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Użytkownik wyskrobał(a):
    > O widzisz to moze być ciekawe reforma slużby zdrowia może masz gdzies w
    > necie jakies materialy nt. temat ?

    Na Google napewno coś znajdziesz. Ja nie mam żadnych materiałów.