  • 1. Data: 2003-12-11 11:29:36
    Temat: Re: Prawa rodzicielskie
    Od: "kalkol" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:br9s53$ept$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "marcin" <s...@s...friends.id.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale bylo napisane, ze ten Pan nie moze zajac sie dzieckiem...

    Tródno czasami tzreba przyjąć odpowiedzialność wkońcu to on pomógł przyjść
    dziecku na świat. No chyba że jest księdzem albo służy w legii
    cudzoziemskiej.

  • 2. Data: 2003-12-11 11:39:05
    Temat: Prawa rodzicielskie
    Od: "diddo" <d...@w...pl>

    Mam pytanko teoretyczne :

    Znajomy Z ma problem ( niestety bardzo przykry )

    Ma dziecko Y z panią X
    Nie żyje z panią X ( nie był jej mężem )
    Z płaci alimenty na dziecko.
    Z mieszka w innym państwie.
    Teraz Pan Z dowiedział się, że policja wystąpiła do Pani X o odebranie jej
    dziecka Y ( bo np: chleje ) i umieszczeniu dziecka w domu dziecka lub w
    rodzinie zastęczej :( , ten Pan Z nie jest w stanie zaopiekować się
    dzieckiem ( z różnych przyczyn ) , teraz odbierają pani X prawa i teraz co
    pan Z ma zrobić z płaceniem alimentów ??
    no bo chyba tej pani juz nie będzie płacił ??.

    kolejne pytanie :
    Jakie obowiązki pozostają na rodzicach gdy odebrano im prawa rodzicielskie.

    gdzie ewentualnie można znaleźć info na te tematy

    pozdrawiam Robert

  • 3. Data: 2003-12-11 11:40:26
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik diddo napisał:

> [...]

    władzy rodzicielskiej.

    > no bo chyba tej pani juz nie będzie płacił ??.

    nie, bo pieniądze są na dziecko. będzie płacić ustawowemu przedstawicielowi

    > kolejne pytanie :
    > Jakie obowiązki pozostają na rodzicach gdy odebrano im prawa rodzicielskie.

    alimentacyjne :)

    > gdzie ewentualnie można znaleźć info na te tematy

    - kodeks rodzinny i opiekuńczy
    - ta grupa (w tej kolejności)

  • 4. Data: 2003-12-11 13:41:27
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Kania napisał:

    > Ale bylo napisane, ze ten Pan nie moze zajac sie dzieckiem...

    czytałem

  • 5. Data: 2003-12-11 13:41:53
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > władzy rodzicielskiej.

    Ale bylo napisane, ze ten Pan nie moze zajac sie dzieckiem...

    Kania

  • 6. Data: 2003-12-11 17:55:16
    Od: "diddo" <d...@w...pl>

    Dzięki za info

    a jak to jest z rodziną zastępczą ?

    szukałem po sieci ale ustaw to ja czytać nie umiem.
    Może można by jakimś dziadkom ?
    zrzec się praw i niech dziadkowie będą rodziną zastępczą.

    pozdrawiam Robert