  • 1. Data: 2003-11-06 13:32:09
    Temat: Szukam i szukam i............. nic
    Od: "Goodson" <g...@b...pl>

    Pilnie potrzebuje:

    Instrukcja Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej NR 10/76 z dn. 15.07.1975 w
    sprawie "Zatrudnienia niektórych pielęgniarek i polożnych w oddzialach
    szpitelnych"

    Prawdopodobnie jest to w: Dzienniku Urzedowym Ministra Zdrowia Nr 14/41 poz.
    76, ale nie mam dostepu do tych dzienników, sprawdzilem Lex'a Delta, może
    gdzieś na iternecie jest takie archiwum ale tez nie moge go znaleźć, jak by
    ktoś miał terść tej instrukcji to bardzo bym prosił o to, albo jakis namiar
    gdzie moge ja znaleźć (probowalem w szpitalach :( ale pracownicy
    administracji mieli mnie daleko w ****) . Z góry dzięki